Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wyroby mleczarskie i nabiał.
Wyroby garmażeryjne.
Warzywa i owoce.
Ryby i mrożonki.
Pieczywo.
Mięso i wędliny.
Mięso drobiowe.
Jaja.
Artykuły spożywcze różne.
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 JAJ do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 PIECZYWA do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 MIĘSA DROBIOWEGO do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 MIĘSA i WĘDLIN do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 WYROBÓW GARMAŻERYJNYCH do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 WYROBÓW MLECZARSKICH I NABIAŁU do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 RYB I MROŻONEK do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
Ogłoszenie o postępowaniu na dostawę w roku 2018 WARZYW i OWOCÓW do Szkoły Podstawowej nr 25
Ogłoszenie
Dokumenty do pobrania
|
|
|
|
Informacja o wyborze oferty Aktywna Tablica
|
|
Zapytanie ofertowe na sprzedaż i dostawę pomocy dydaktycznych – urządzeń i oprogramowania w ramach Rządowego programu rozwijania szkolnej infrastruktury oraz kompetencji uczniów i nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych – Aktywna tablica – dla Szkoły Podstawowej nr 25 w Rzeszowie.
|
|
Zapytanie ofertowe
|
|
załącznik nr 1- formularz oferty doc.
|
|
załącznik nr 1- formularz oferty pdf
|
|
załącznik nr 2 - SOPZ excel
|
|
załącznik nr 2- SOPZ pdf
|
|
załącznik nr 3- projekt umowy pdf |
|
|
Wybór ofert
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie szkolenia dla nauczycieli szkoły podstawowej w ramach zadania „Bezpieczna+”
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie zajęć integrujących dla dzieci w klasach pierwszych i drugich w ramach zadania „Bezpieczna+”
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie zajęć dla dzieci w klasach szóstych w ramach zadania "Bezpieczna+”
Zapytanie ofertowe na wynajem pomieszczenia składającego się ze sklepiku i zaplecza o łącznej powierzchni użytkowej 9,52m2. Pomieszczenie znajduje się w budynku przy ulicy Starzyńskiego 17. Okres wynajmu pomieszczenia: 01.09.2017r. - 29 czerwca 2018r.
Informacja o wyborze oferty i podpisaniu umowy
Wybrano ofertę i podpisano umowę z wykonawcą SPÓŁDZIELNIA RZEMIEŚLNICZA „BUDOWLANI”, 35-006 Rzeszów, ul. Śniadeckich 5 cena brutto oferty: 59.906,85 (pięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset sześć 85/100)
|
Zapytanie ofertowe - "Roboty remontowe w piwnicy Szkoły Podstawowej nr 25"
Zapytanie
Załączniki
|
Postępowanie nr SP25/SP/01/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pieczywa do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: Piekarnia Marzenie Cecylia Róg-Gąsior, 36-071 Trzciana koło Rzeszowa
|
Postępowanie nr SP25/SP/02/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyrobów mleczarskich i nabiału do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: SM MLEKOVITA, Hurtownia-Magazyn nr 28 w Trzebownisku, 36-001 Trzebownisko 931
|
Postępowanie nr SP25/SP/03/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mięsa i wędlin do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: FHU "RES-SMAK", 35-233 Rzeszów, ul. Lubelska 46
|
Postępowanie nr SP25/SP/04/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: Hurtownia Wielobranżowa "RAJSKA", 35-210 Rzeszów, ul. Baczyńskiego 9A
|
Postępowanie nr SP25/SP/05/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ryb i mrożonek do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Iglotex Kraków Sp. z o.o., 32-065 Krzeszowice, ul. Daszyńskiego 10a
|
Postępowanie nr SP25/SP/06/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: Pierożarnia Rzeszowska Jadwiga Groszek, 35-103 Rzeszów, ul. Hanasiewicza 22
|
Postępowanie nr SP25/SP/07/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
Wybrano ofertę: Hurtownia Wielobranżowa "RAJSKA", 35-210 Rzeszów, ul. Baczyńskiego 9A
|
Postępowanie nr SP25/SP/08/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mięsa drobiowego do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
FUHP HURT - DRÓB Roman Sumara, 35-105 Rzeszów, ul. Przemysłowa 5
|
Postępowanie nr SP25/SP/09/12/2016 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę jaj do stołówki szkolnej w okresie od 02 stycznia 2017r. do 29 grudnia 2017r.
Uwaga! Punkt IV-2 oraz XIII-1-1.2 SIWZ otrzymują brzmienie:
IV.2. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego w dni robocze, w czasie prowadzenia zajęć dydaktycznych w godzinach od 7:00 do 9:00, w terminie: od 02.01.2017 r. do 29.12.2017r.
XIII-1-1.2 Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego, niezależnie od wybranej przez Wykonawcę, wymienionej wyżej, formy składania, upływa dnia 21 grudnia 2016r. o godzinie 15:00.
Wybrano ofertę: PH "SAGRA" Lucyna Popek, 35-060 Rzeszów, ul. PCK 8/7
|
|
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli i rodziców szkoły podstawowej w ramach realizowanego zadania publicznego „Bezpieczna i przyjazna szkoła”
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli szkoły podstawowej w ramach realizowanego zadania publicznego „Bezpieczna i przyjazna szkoła"
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie zajęć integrujących dla dzieci w klasach pierwszych w ramach realizowanego zadania publicznego „Bezpieczna i przyjazna szkoła”
Zapytanie o cenę na przeprowadzenie zajęć profilkatycznych dla dzieci w klasach trzecich i piątych w ramach zadania "Bezpieczna i przyjazna szkoła"
Dostawa książek do biblioteki Szkoły Podstawowej nr 25 w Rzeszowie im. Prymasa Tysiąclecia
Zapytanie
Załącznik nr 1
Załącznik nr 1a
Załącznik nr 2
Postępowanie nr SP25/SP/01/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę pieczywa do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/02/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyrobów mleczarskich i nabiału do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/03/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mięsa i wędlin do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/04/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę warzyw i owoców do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/05/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę ryb i mrożonek do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/06/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę wyrobów garmażeryjnych do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/07/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę różnych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/08/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę mięsa drobiowego do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
Postępowanie nr SP25/SP/09/12/2015 w trybie zapytania o cenę o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę jaj do stołówki szkolnej w okresie od 04 stycznia 2016r. do 30 grudnia 2016r.
"Zapytanie ofertowe - dostawa warzyw i owoców na rok 2015"
"Zapytanie o cenę na dostawę artykułów spożywczych w 2015r."
Zawiadomienie o wyborze ofert
Zapytanie ofertowe nr 1/08/2014 (dotyczy zamówienia materiałów ćwiczeniowych i podręcznika do języka angielskiego)
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
Wykonanie robót remontowych w korytarzu i w łazienkach
|